איך עושים שיווק דיגיטלי עבור רופאי שיניים ?

1) עושים פגישת זום 2) עוברים על הנכסים הקיימים. 3) מחפשים נפחי שוק בפלטפורמות הרלוונטיות. מגבשים הצעה משתלמת עבורכם. 4) יוצאים עם אסטרטגיית פעולה מובהקת ובעל.ת העסק יוצא.ת לשיעורי בית ומשימות. 5) בונים מיתוג מחודש בסושיאל. 6) בונים עמוד נחיתה/מכירה סופר ממיר 7) מחברים את עמוד הנחיתה למערכת שלנו. 8) מחברים לכל תגי המעקב , חיבור דומיין למערכות הפרסום , פיקסלים רלוונטים ועוד. 9) מבצעים חקר שוק. 10) מבצעים חקר מתחרים. 11) יוצקים את התוכן של הלקוח לאחר המשימות לתוך עמוד הנחיתה. 12) בונים קמפיינים רלוונטים ומתחילים להזרים טראפיק רחב. 13) מבצעים אופטימיזציות. 14) השלב האחרון הוא שהלקוח עושה סרטון המלצה 😉

אז מה אנחנו עושים בעצם?

עמודי פייסבוק עסקיים, ניהול ויצירת תוכן באינסטגרם, וכל מה שקשור בפרסום ובשיווק העסק שלכם. ביחד נבין את בית העסק שלכם, נלמד את שפתו וניתן מענה לצרכים שלו. בעזרת כלים דיגיטלים והבנה מלאה באסטרטגיות שיווקיות - נרחיב את קהל הלקוחות שלכם ונמריץ את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות. אנחנו בפה גדול מאמינים ששיווק דיגיטלי טוב מחולל פלאים לבית העסק. מכיוון שאנו מתמחים ברפואת שיניים ובמתן שירות לרופאים ולמרפאות שיניים, יש בידינו את הידע והכישרון לספק תוכן איכותי ומדויק המותאם לבית העסק שלכם. אז תנו לנו לעשות את העבודה שלנו והצטרפו אלינו עוד היום! סוכנות שיווק דיגיטלי יעודית עבור רופאי, ומרפאות שיינים.

סוכנות שיווק דיגטלי לרופאי ומרפאות שיניים

🦷 סוכנות שיווק דיגיטלי יעודית עבור רופאי, ומרפאות שיניים 🦷

כל הקשור לפירסום דיגטלי עבורכם 🥼

מכיוון שאנו מתמחים ברפואת שיניים ובמתן שירות לרופאים ולמרפאות שיניים, יש בידינו את הידע והכישרון לספק תוכן איכותי ומדויק המותאם לבית העסק שלכם.

עלינו

ביחד נבין את בית העסק שלכם, נלמד את שפתו וניתן מענה לצרכים שלו.

אנחנו בפה גדול מאמינים ששיווק דיגיטלי טוב מחולל פלאים לבית העסק. מכיוון שאנו מתמחים ברפואת שיניים ובמתן שירות לרופאים ולמרפאות שיניים, יש בידינו את הידע והכישרון לספק תוכן איכותי ומדויק המותאם לבית העסק שלכם. אז תנו לנו לעשות את העבודה שלנו והצטרפו אלינו עוד היום! סוכנות שיווק דיגיטלי יעודית עבור רופאי, ומרפאות שיינים.

סרט תדמית למרפאת שיניים

שירותי שיווק דיגיטלי

תנו לנו לעשות את העבודה שלנו והצטרפו אלינו עוד היום! סוכנות שיווק דיגיטלי יעודית עבור רופאי, ומרפאות שיינים.

מדוע שיווק דיגיטלי לרופאים חשוב כל כך?

רופאים רבים מבינים, שלא די בכוונותיהם לסייע ולרפא את מטופליהם, וששיווק דיגיטלי חיוני כדי לשמור עליהם בזירה התחרותית מול הקולגות שלהם ובמודעות של קהלי היעד שלהם. הרי מי שסובל מכאב בכתף ידע לאתר אורתופד מומחה שיוכל לסייע לו. עם זאת, מכיוון שיש כיום כל כך הרבה שיטות רפואיות וקליניקות שמציעות את שירותי הרפואה המתקדמים מכולם, לאף אחד לא מובטח לראות את הקליניקה מלאה מידי יום לאורך זמן. שימוש באסטרטגיית שיווק דיגיטלי לרופאים יעילה עבור הקליניקה שלכם יכול להוביל מטופלים פוטנציאליים לבחור בכם על פני אחרים באזור שלכם ומעבר לו.

שיווק מקוון לרופאים

פרסום הקליניקה שלכם לא צריך לקחת יותר מדי מזמנכם, במיוחד אם יש לכם סוכנות לשיווק דיגיטלי מקצועית שמטפלת בפן השיווקי של הקליניקה שלכם. הנה כמה אסטרטגיות שיווק מקוונות קלות שיעזרו לכם להביא מטופלים חדשים:

ניהול סושיאל מדיה

פה גדול תעזור לכם בכל הקשור לאסטרטגיה, מיתוג והפיכת עסק למותג שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו אנו עוסקים בעיצוב דפי אינסטגרם,פייסבוק,לינקדאין ושאר פלטפורמות אחרות: מיתוג, אסטרטגיה שיווקית ועיצוב שיהיה מזוהה עם המותג שלכם באופן בלעדי. בליווי אישי והחודשי שלנו תקבלו: * עיצוב ומיתוג לעמוד * מענה וייעוץ לכל שאלה בתחום השיווק וניהול העמוד * זום פעם בשבוע ללימוד מעמיק בכל הקשור לקידום וניהול עמוד העסק באינסטגרם. * העלאת פוסטים עם הנעה לפעולה לפי סוג החבילה שתבחרו

Intensive care

People to provide made medical education College was established in vision by group of dedicated

Lab Tests

Dedicated education College was established in vision by group of people to provide made medical

ניהול קמפיינים ממומנים PPC

ניהול קמפיינים ממומנים/ פרסום ממומן בגוגל ע''י צוות מקצועני הפירסום, בהתאמה לקהל היעד ולמטרת הקמפיין שלכם.

Professional Staff

אתם בידיים טובות

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו

0 +

Support Given

0 +

Clients Rating

0 M +

Money Saved

0 +

Happy Clients

בקרו אותנו

בואו אלינו לקפה 🙂